![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ridå i Folkets park
Ni alla krativa behöver förslag och ideér.!
Har fått i uppdrag att sy ridå till Folkets Park. Skall lämna förslag. Traditinellt så brukar väl ridåer vara av sammet. Vad för material mer kan man tänka sig. Det skall hålla länge, alltså ingen lågbudget- variant. Har själv tänkt möbeltyg av något slag. Har också hört att bomullstyg som hängs upp och sprayas med vatten slätar ut sig själv. Eftersom ridån skall tas ner och förvaras ihopvikt på vintern så får det inte skrynkla för mycket. Snälla vill ha tips. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Wiréns Scentextilier AB Tel. 08-411 04 15 Döbelnsg. 5,
111 40 STOCKHOLM De är grossister, så om du inte kan handla där så borde de kunna ge tips om material och var du kan köpa deras produkter. Mvh Mariette |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Matirette!
Jag har eget företag så jag kan handla där. Ska genast be om prover och katalog om dom har. TACK FÖR TIPSET ! /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du får kanske kontakt brandmyndigheten och höra vad krav det finns för allmänna klokaler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det ordnar sig!
Min man är förman i deltidsbrankåren på orten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:51.