![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jag har hämtat ut mitt löv
Jag anmälde mig för tillverkning av ett löv som ska ställas ut på Liljevalchs i sommar. I dag har jag hämtat det och nu flyger det mycket inspiration runt i huvudet på mig. Detta ska bli jättekul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det där läste jag om, det verkar jättekul. Det skall bli kul att se allas löv så småningom, hoppas att vi får se ditt också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Jag har också varit och hämtat ut ett löv. Jag har ett litet projekt som måste göras färdig först, men sedan är jag igång. Många ideer här också. Jag älskar sådan projekt som tvingar en att vara nytänkande och kreativ. Det ska bli kul!
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad handlar det här om? "löv"? Det låter lite roligt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Titta på första sidan, hemslöjden firar 100 år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Gå in här, så ser du mer !
http://www.hemslojden.org/hemslojden...for-alla-trad/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hur går det med din Löv? Min är färdig och inlämnad. (ska vara bortrest, så jag var tvugen att lämna den tidigt. Känns sååå spännande. Nu får jag planera in en resa till Stockholm för att se hela utställningen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag är nästan klar, funderar bara på monteringen. Jag ska också åka till Stockholm och titta. 😄
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Snärt börjar utställningen. Så kul. Lokaltidningen har hört av sig så nu har mitt löv varit med där. Roligt att slöjd uppmarksammas. Det ska bli kul att se alla löven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag har också gjort ett löv, skapade mitt i flyttröran så oj vilken tidsbrist jag fick men så skoj det blir med en tur till huvudstaden och inspektera vad alla andra skapat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Igår var jag och tittade på utställningen. Alla intressanta och fina slöjdalster och 2000 fantastiska löv kräver nog ett återbesök...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Jag var upp i Stockholm och såg utställningen....Det var helt överväldigande att se så mycket kreativitet. Helt underbart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:50.