![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag har nyligen flyttat till Göteborg och känner inte till så mycket ställen där. Nu letar jag efter något som kallas för sadelstol. jag har läst att den ska vara väldigt bra för rygg, nacke och axlar när man sitter och syr. Någon som vet några återförsäljare i Göteborg eller Västerås? Någon som har förslag på andra arbetsstolar/andra hjälpmedel som man ska ha just när man sitter och syr en hel dag när man redan har problem med rygg, axlar och nacke? Tack på förhand! Mvh Helen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kolla på internet på sadelstol!!
Det fanns både affärer och bilder på stolarna! Lycka till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Tycker de e lite svårt att söka på nätet för att hitta saker. Eller nja jag sökte och hittade väl någon affär som sålde sånna. Kollade du på google eller?
Mvh Helen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Om du går in på http://images.google.se/imghp?hl=sv det är googles bildsökning. Där skriver du sadelstol och då så får du upp en massa bilder som sedan länkar vidare till olika hemsidor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
stolarna är oftast väldigt dyra. Du kan ju kontakta nån tandläkare som kan ha gamla begangnade till rimliga priser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:47.