![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Plisségafflar
Jag har fått äran att prova Plisségafflarna som Bibbis Textil säljer.
Så enkelt det är att göra veck, bara att för in gafflen i tyget och sedan göra vecket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag tror jag har en sån där i mina gömmor som jag inte visste vad det var förut. Men lägger du ena pinnen under tyget och den andra över och så lägger ihop bara? Det ser mycket snyggt ut och blir jämna veck.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
De två första bilderna visar hur man för in gaffeln och viker vecket.
Kitet består av 5 stycken plisségafflar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack. Ska leta rätt på det jag tror är en plissegaffel Eller om det är en sån där man virkar öglor runt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Plisségafflar
Visst är det fantastisk! Då den var med i ett nyhetsbrev såg jag en film på Bibbis hemsida som visar hur otrolig denna pryl är, till och med motveck får man till, så enkel så genialisk.
Jag vet att jag sett denna pryl för längesedan känner så väl igen den men då har jag inte vetat vad det varit för något. Undrar just hur länge den funnits? Det blir att lägga en beställning hos Bibbi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Jag var tvungen att beställa dessa hos Bibbi, så enkelt och fort ser det ut att gå. Ska bli spännande att testa dom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Jag fick hem mina första plisségafflar förra veckan och tycker dom är helt fantastiska!! Jag blir sugen att sätta en volangkant på precis allt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:25.