![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Höstkatalog
Har nya höstkatalogen kommit ut från stoff och stil än? Har jobbat på kollo hela sommaren så jag känner mig lite efter nu så här på sensommaren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() Jag fick min i fredags. Mvh Gunnel
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
ja
Kom med posten idag! Agneta
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fick min igår.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hoppas att jag får en jag med då. Jagh ar flyttat så jag kanske fått en till gamla adressen =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har inte heller fått någon ännu
Men jag längtar =).
Vill ju planera för all rolig "höstsömnad". |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
jag fick katalogen igår
![]() ska skicka efter en drös tygprover, i höst finns det extra mycket tyger/färger som faller mig i smaken ![]() /Alexandra Månälva |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag beställde en på webben för några veckor sedan, men till mig har den inte kommit än... Å va jobbig väntan är.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Visst är det trist att vänta på nåt kul...
Jag ringde och dom sa att den var på väg med en sändning som skickas i början på veckan som kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
I min brevlåda är det fortfarande tomt! Var är min katalog - känns som jag väntat en evighet!
![]() Varken mode- eller julkatalogen har kommit. I samband med att jag beställde den förra katalogen betalade jag för alla kataloger 1 år framåt. Någon mer som sitter som på nålar och väntar eller är det bara jag kvar? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
jag väntar också... fast jag har ju som sagt flyttat så jag kan ha fått den till min gamla adress...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
FREDAG och ännu ingen katalog!
![]() Nu kan det inte bli förrän tidigast måndag. Ska jag vara skeptisk? Har nämligen inte fått något reautskick som någon skrev om tidigare? Hur är det i din brevlåda Katta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Ännu en vecka har gått och ingen katalog!
Har skickat mail till Stoff och Stil och efterlyst min katalog, mailet har lästs men jag har inte fått något svar. Är det fler som fortfarande väntar på sin katalog eller måste jag ringa och fråga efter den? Känns ju inte så kul att ringa och tjata om det visar sig att de redan jobbar för högtryck. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Jag skickade efter katalogen från deras hemsida i tisdags förra veckan och fick den på fredagen!
// Kicki |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag ringde o fråga, och det var helt okej, hon gav mig besked om när den skulle dyka upp och den kom då också. Jag tycker visst att du kan ringa, de kan ju ha tappat din ansökan nånstans på vägen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:49.