![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Julen närmar sig o man har borjat tänka om julklappar...Hade tänkt att brodera handdukar med Ryska bokstaver till några ryska vänner....men kan inte hitta de ryska alfabetet...Gar små bokstaver redan i maskinen,men de är för små att brodera på handdukar...vet kanske ngn vart kunde jag ladda ner eeler köpa i hus format eller nht liknande....tack om ngn skriver svar....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här är dem från Wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:00...Alphabet_3.jpg Annars du kan ändra språket i det worddokument som du öppnar, där kan du skriva vad du önskar dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack tack...men den är ju i jpg format...kan inte endra file format...skulle vilja bara ladda ner någonstans i hus format eller vp3 format...som min husqvarna viking ruby kääner igen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Då är det det andra alternativet som gäller:att ändra språk i ett word dokument och sen skriva vad du vill.
Googles översättnings program kan också hjälpa, tror jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Om du har Ruby har du rysk alfabet i maskinen under teckensnitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
japp,de har jag ryska alfabetet i Ruby men den broderar ju värligt smott...inte så stora som andra sorts alfabet...eller bara jag som kan inte ändra på storleken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
Vet inte om det går på Ruby, men i min maskin kan jag programmera text sedan spara i mina filar och öppna i broderidelen och förstora där. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:01.