![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
brodera etiketter?
Vet någon var man kan få hjälp med att brodera egna etiketter, för att exempelvis skapa en egen logga till sina kläder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej jag vet inte om du menar sådana hära som jag har men jag har beställt mina på www.vävnamn.se.
häls susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Göra gena med broderimaskin?
Hej!
kan man inte göra egna namnettiketter på sin broderimaskin? De var vad jag tänkte göra i alla fall. Jag har massa olika alfabet men hur gör jag för att få det så pytte så det ska få plats mitt namn, hemsideadress och telefonnummer på ettiketten som sys på plagget sen? Mvh Helen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har stött på samma problem som dig Anna. Jag hade också tänkt göra egna etiketter, och har även försökt, men det har inte blivit bra när man ska ha det så litet. Sen vet jag inte vad jag ska använda för material som underlag heller. Jag skulle vilja göra lappar som man kan klippa utan att behöva vika in någon kant, alltså något som inte rispar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har också försökt men när det är så litet ser det inte bra ut. Tror i så fall att det är bättre att trycka med färg.
Här kan man annars beställa: http://www.etikettverkstan.com |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:15.