![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Köpa tyg!
Tjena!
Jag är på jakt efter en "större" mängd (Det är mycket för mig i alla fall) svart tyg. Det får gärna vara av lite tjockare/tyngre slag så att det är ganska tätt. Tyget skall användas som dekoration/avgränsning i en hem musikstudio. Det ska gå från tak till golv på vissa ställen. Hur får man tag på sånt tyg? Vart kan det tänkas finnas hyffsat billigt? Jag vill inte lägga ut många tusen på det. Det behöver inte vara något dyrt "fint" tyg. Jag kan inte ett jota om tyg. Har sökt lite på nätet utan större resultat. Jag behöver säkert 50-60>m2 för att täcka allt. Någon som vet en firma som ska lägga ner och vill bli avlastade på något sånt här? Alla förslag är välkommna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() PS
Maila gärna om du har några bra förslag. Det kan lätt hända att jag glömmer kolla svaren på en stund eftersom att besöka tyghemsidor oftast inte tillhör min dagliga rutin ![]() tim.palander@bredband.net DS Senast redigerad av tim den 2005-09-13 klockan 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ikea har Ditte för cirka 20 kr/m på 140 eller 150 cm bredd. Den är kanske inte tät nog men du kanske kan hänga i två lager och lägga blyband i fållen.
Har du kollat på Stoff och Stil och Furulunds hemsidor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ditte, ska kolla upp den!
Det är svårt att "kolla" på hemsidor för jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag får kuta till en tygaffär och klämma lite kanske. Tack för tipsen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Längst ned på sidan med diskussionen finns en länk som heter "Bevaka denna diskussion". Trycker du på den får du ett mail varje gång det kommer ett inlägg i diskussionen. Mycket praktiskt och ingen behöver maila dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Man kan beställa tygprover från både Stoff och Stil och Furulunds, det brukar jag göra bara för att vara säker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:18.