![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Burda 6/2010
Har letat runt på Internet efter ett ställe där jag kan köpa nummer 6/2010 av Burda. Är det någon som har tips på var jag kan få tag på detta?
Mvh Malin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Många bibliotek har tidningen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Är det något särskilt i den tidning, som du är ute efter?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Är det en speciell modell i tidningen kan du titta på http://www.burdastyle.com/ för att se om modellen finns där. De brukar lägga ut en del av modellerna som finns i tidningarna. Mönsterna brukar kosta 5-6 dollar och du skriver ut dem hemma på skrivaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag lånade tidningen på biblioteket och kom fram till att det var så många bra modeller med i den att jag skulle vilja ha ett eget exemplar av den istället för att hela tiden låna den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
På tyska sidan finns alla modeller (lite svårt att hitta om man som jag inte kan tyska, man får klicka runt lite):
http://www.burdastyle.de/ Jag har också letat efter den på nätet men börjat prenumerera eftersom jag inte hittat något. De har den i Pressbyrån Odenplan om du har vägarna förbi där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
Mitt tips är Ebay. De brukar namnges som Burda 06/2010, så jag skulle göra en sparad sökning på Burda 06 om jag var du. /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:39.