![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sy i stretchjeans
Finns det nån som har en förklaring till varför jag inte får en snygg baksida på raksömmen när jag syr i stretchjeans?
Håller på att bli helt prillig! Kan det vara så att jag behöver en stretch-jeansnål istället för en vanlig jeansnål? Tacksam för hjälp! /Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Annika!
När jag syr i stretchtyger använder jag alltid stretchnål, plus att jag höjer trådspänningen något inte mycket för då spricker sömen när man anvädnder plagget. Lycka till Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så mycket!
Då var jag inte helt ute och cyklade då... Förra veckan skulle jag göra en lagning i ett par stretchjeans, och då blev det snyggast när jag höjt trådspänningen, men ändå inte riktigt bra. Så då blir det till att skaffa hem lite grövre stretchnålar till jeansen! /Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:34.