![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Veck vid sömmarna på dynor
Hej!
Jag har ett härligt projekt, och det är att sy dynor och fixa till en gammal gungstol. Men nu står jag still och stampar och jag blir argare och argare!! Dynorna jag ska sy ( ryggstöd + sittdyna) ska jag sy i ett jätte fint linnetyg. Det är ingen fyrkantig och lätt sits på gungstolen. Så för att passformen ska bli så bra som möjligt på sittdynan hade jag tänkt att jag skulle runda dynan runt handtagen. Men när jag syr detta blir det veck i rundningen!!drar sig tyget? eller går det inte att göra på detta sätt?? Om det är någon som förstår vad jag menar och har någon ide om varför det blir så och hur jag ska göra för att det inte ska bli så, svara hemskt gärna innan jag kastar ut allt genom fönstret!! Tack tack tack ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du behöver antagligen "jacka" sömsmånerna, för att det inte ska vecka sig
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:55.