![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Anmält mig till underklädessömnad
Nu har jag äntligen kommit mig för att anmäla mig till en kurs i "Bad- och underklädessömnad", jag har tänkt göra det i flera år. Jag hittade en helgkurs som passar mig bra jag vill inte gärna binda upp mig en dag i veckan en hel termin.
Nu är det bara att hålla tummarna så det blir någon kurs än så är det för få anmälda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Va kul! Hoppas att kursen blir av. Det är jätteroligt att sy bad- och underkläder. Jag är biten sedan många år.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad spännande! Berätta mer. Var är kursen? När? Vad kostar den? Skulle också vilja gå på underklädeskurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det är en helgkurs (9-10 okt)hos ABF i Stockholm som jag anmält mig till och den kostar 680 kr, de har flera helger att välja mellan och även en kväll i veckan en hel termin. Jag tycker att just det att det bara är en helg som passade mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har oxå gått kurs i underklädessömnad (hos LG Sömnad) och det är urkul att sy sina trosor och bh själv. Då får man dom precis som man vill... Ha så kul på kursen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för tips!
Å vad det lät roligt! Jag anmälde mig bums till helgkursen 9-10 oktober!
Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vad roligt Katarina då får vi hoppas att vi ses den 9-10 oktober, att det är fler som blivit frestade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Va kul! Det är skoj
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Har försökt att hitta kursen som ni pratar om. Men jag lyckas inte!
Detta låter så roligt! //Lotta |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej Lotta vad roligt att du också är intresserad, här finns den
http://www.abfstockholm.se/cirklar/t...verk/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Nu har jag oxå anmält mej!!!
Hur många måste det vara för att det ska bli någon kurs? Jag såg inte det (heller) någonstans... //Lotta |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Hurra, idag kom bekräftelsen att kursen blir av. Det ska bli mycket intressant och roligt att gå den kursen.
Jag kanske har blivit kursoman nu för i måndags gick jag en kurs i intruktion i japansk paketinslagning och det var mycket givande så det blir nog en fortsättningskurs där senare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Fick min oxå i dag!
Ska bli kul. Jag hoppas att det kommer att bli lärorikt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Åååhhh, vad sugen jag blir, det är ju egentligen inte så farligt att åka fram och tillbaka lördag, söndag. Är kursen fulltecknad ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Lyssna med ABF. Länk finns i tidigare tråd.
//Lotta |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:59.