![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
present tips till symamma?
Mamman fyller år och "önskar sig inget". Men så klart kommer jag köpa något endå men vad? Hon har just köpt en ny overlockmaskin (stavade jag rätt nu?) och skall gå på kurs i hur allt funkar snart. (Hon kan sy med den men vill lära sig finesserna)
Finns det någon bra idè bok eller liknande ni kan tippsa om? Annars stickar hon och broderar med och är ganska duktig på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
presentförslag!
Extra pressarfötter är alltid välkommet, finns ganska många även till overlockrar.ex passpoalfötter och pärlor.
Mvh/Skylthäxan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Presenttips till mamma
Hejsan,
Ett presentkort kan vara en bra ide, Då kan hon själv köpa något. H. Katharina Wikholm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tryckknappstång
Jag förstår inte hur jag har klarat mig utan min tryckknappstång.
När man syr i jearsy blir det ofta att man behöver ha tryckknappar. Tidigare var det en fasa för jag lyckades alltid "buckla till" någon av knapparna. Nu går det som en dans och bli SÅ snyggt. Köp en till din mamma! Hon kanske inte ens vet om att de finns. Den är från Prym! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:35.