![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Söker blixtlås
Nu har jag sökt blixtlås på metervara en hel dag här i Västerås. Lönlöst. Ska jag verkligen behöva åka till Stockholm för att köpa några snuttar blixtlås?
Det är så frustrerande att behöva göra uppehåll mitt i skapandet bara för att ingen här behagar sälja mig blixtlås i rätt längd. Alltså: Finns det något bra ställe på nätet som säljer blixtlås på metervara? /Bella |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Slöjd-detaljer säljer blixtlås på metervara
http://www.slojd-detaljer.se/ det kostar 189 kr/meter, det låter ju lite dyrt tycker jag i och för sig. Fast å andra sidan har jag ingen aning om vad det brukar kosta. Kanske någon annan som vet? Eller vet någon annan billigare internetshop? Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Sorry, jag såg visst fel! 189 kr för 5 meter var det visst. Ja, det blir ju lite skillnad...
Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Man får 5 m på rullen från slöjddetaljer och 5 "flurpar" så då kanske det inte är så dyrt. Jag har heller ingen referens på vad det kostar i butiken.
/Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Låter ju jättefint!
Så skönt att kunna beställa hem. Synd att det inte går på sekunden bara. *le* Tack ska ni ha! /Bella |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Quiltbiten
Quiltbiten i Uppsala har blixtlås på metervara och lösa kläppar. 20 kr/meter och kläpparna kostar 3 kr/st.
Se www.quiltbiten.com och klicka på Tillbehör. Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
blixtlås
Hej!
På Amandaro på stadshagsvägen3 hittar du blixtlås på metervara! Tror priset var 32kr metern och Basfärgerna finnes!Anki har flera olika sorters "stängare"(vad det nu heter).Där hittar du allt möjligt smått och gott.Du hittar henne på nätet också www.amandaro.se Mvh/Skylthäxan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
tillägg
Glömde säga att butiken alltså ligger i västerås!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:22.