![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Nya numret Ottobre i butik??
Var precis och handlade och tänkte självklart jag skulle köpa nya numret av Ottobre...men den fanns ju inte i affären! Står ju att den ska komma 16 April och det är ju 18:e idag! Var både på ica maxi och coop som båda hade det gamla numret kvar. Är det någon som har köpt sin i affären? Eller är det bara dom som prenumererar som har fått sina? Tänkte bara om det var värt att flänga ut igen sedan (behöver den verkligen!!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tror att det är bara prenumeranter som har fått tidningen. Den kommer säkert på måndag. Du får ge dig till tåls
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Skit oxå *ler* får pyssla med något annat istället (vilket jag egentligen behöver!!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag köpte min igår i butik om det gäller det nya barnnummret. Det var i Norrköping på pressbyrån, kanske kommer lite olika snabbt till olika ställen, hoppas det så den inte är slut....Lycka till
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:31.