Hvordan få ut template på deler i Embird?
Usj...så vanskelig det er å være nybegynner....
Nå har jeg satt sammen et langt og fiiiint broderi av delene Gisela hjelp meg meg (takk igjen). Dette har jeg så lagret som et design også delt i passe store deler til min Janome hoop 140x200 (split) i Embird.(man lærer hele tiden...) Jeg forstår så at jeg skal skrive ut templates for å klare å plassere disse tre delene (hoopene) rett i forhold til hverandre. På disse skal det være et kryss og et nr som skal vise hvor jeg skal ha midten av stoffet i hoopen??? Når jeg klikker på prewiew av template kommer den første templaten, altså kryss nr 1. Den samme kommer/vises uansett hvilken av delen av broderiet jeg markerer. det er vel feil? For midten skulle vel det kommet et kryss to med bilde av designdelene i del 2 osv. Hoppen viser seg som bakgrunn kun for den første delen. Er dette årsaken? Og disse tre delene må vel lagres hver for seg og jeg skal få brodert de i tre hoopinger? Skal de lagre via save selected eller save separated? Når jeg skal lagre vil Embird helst slå alt sammen til en fil igjen,,,
Oj...dette er vanskelig....Er det noen som forstår hva jeg lurer på?
|