![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Syfestival Borlänge
Hej, fredag kväll, och syfestivalen har börjat. Mängder med intressanta utställare tycker jag. Mias Quiltbod var där, så jag såg en del saker som jag sett på sysidan i verkligheten, häftigt. Ytterligare utställare på samma tema, sen sytillbehör, maskinförsäljare - alla märken. Linkläder, mattrasor, broderier, garner, kuddar - underbara kuddar, sydda efter tanken "DoRedo". Harrys Arbetskläder är övertaget av Harry Hedgrens i Malung, de var där, sålde vadmal i underbara färger, olika tjocklekar, samt kapellväv. Jag blev så sugen på att sy en cape i vadmal... får se.
Besöket var helt klart värt de 60 kr det kostade i inträde, enligt mig. Ha så kul alla ni som ska dit nu under lördag - söndag. Nu ska jag ta fram tyget med katter jag köpte, och sy en kasse.... // Lena Kamph |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:20.