![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Söker Tilda mönster
Hejsan
Fick tipset att vända mig till er. Tänkte att jag skulle efterlysa mönster om någon vet var man kan få tag på dom Det är Tilda mönster på ängel med rosa ullkappa som håller i krans. Sedan är det en tomte som sitter med en ren även den i Tilda serien. Tyvärr har panduro upphört med dessa mönster vilket jag tycker är väldigt underligt då Tilda är så populär. Och det är helt omöjligt att få tag i dessa mönster. Dessa mönster finns inte i någon av Tilda böckerna. Jag har försökt på alla sätt att få tag i dessa då jag fått en önskan från min bästa vänninas barnbarn att sy dessa i julklapp till henne. Men det verkar vara helt omöjligt. Hoppas på tur från någon av er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej,
Panduro har nu ett häfte med Tildas julinspiration som kostar 69:-, där finns bla mönster på Tildaänglar och tomtar. http://www.lapp-elisa.com/, har några Tildaböcker, de flesta tyvärr slutsålda. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:51.