![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
När ska man skicka maskinen till service?
1:Undrar hur länge man kan sy och brodera med pfaffcv innan den ska på service? är det antal timmar eller att den börja krångla som indikerar service dax?
2:Och vad görs vid en service? Brukar själv hålla rent under stygnplåten är noga med att ta bort små stumpar tråd under koppen och runtikring. 3:Och någon som vet var man kan få tag på nya knivar till trådklipparen? Hur många timmar brukar ni ha på maskinenrna på ett år? (kanske inte alla maskiner man kan se det på) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det beror nog helt på hur mycket man syr på sin maskin.
Själv slarvade jag nu senast, den var in på en service efter tre år, och då använder jag min maskin i stort sett dagligen! Jag dammar ur den mycket ofta, men trotds det så var det mycket "skräp" i den Trots att man tar loss stygnplåt och rengör och borstar så finns det damm och annant längre ner i maskinen som vi inte kommer åt! Ta kontakt med Din handlare så får Du veta vad de gör vid en service, och om de har knivar till trådklippet. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:13.