![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Onion 2025
Har letat som en dåre efter detta mönster på en tunika. Precis en sån som jag letat mönster på hur länge som helst och hittade det hos broarne men så är det SLUUUUT. Letade runt på den danska sidan också men utan resultat så nu står mitt hopp till er - var kan jag hitta det tro???? Så vitt jag vet så är det inte någon i området runt Kristianstad som säljer Onion-mönster. Typiskt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ditt lokala bibliotek
Jag har hittat flera bra tunika mönster i Burda. Här i Göteborg finns Burda på biblioteken. Man kan låna alla utgåvor utom den för tillfället aktuella. Titta i utgåvorna från i våras, där fanns en hel del. Det är jätte-enkelt att låna hem och rita av din storlek. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det finns en butik i Göteborg som säljer mönster från det märket, samt att Borarne har det också! Jag har inte testat det märket men när jag ska till stora staden Gbg den 17 ska jag inhandla ett mönster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Maila eller ring Jofotex i Söderköping. De har en del Onion-mönster hemma, och är jättebra att ha att göra med. De skickar säkert ett mönster till dig om de har hemma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:48.