![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
storlek på brodyren
Är lite nyfiken. Jag har ju en HQ SE och kan förstora och förminska broderier med samma stygntäthet. Ibland(ofta) köper man ju broderier bara för de är fina men man vet itne vad man ska ha dem till.
Jag köper oftast de minsta då för att det är lättare att förstora än förminska men jag är lite osäker på om de ändå blir lite sämre som förstorade. Vad tror ni? Hur gör ni andra? vore kul att veta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag brukar förstora ibland upp till 200-250% - det har jag aldrig haft problem med - förutom - om det är statin-stygn, då blir de ibland för långa...1,5-2cm och det blir ju inte bra. Antingen byter jag ut satinstygnen mot fyllnadsstygn eller väljer ett annat mönster om det inte går. Men förövrigt har jag inga problem att varken förstora eller förminska.
Använder Janomes Digitizer Pro.v3. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:17.