![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Varför blir detr en stor knut under broderiet
När jag sytt en stund så låses broderiet fast i undertrådsbrickan där det bildas en jätteknöl med tråd. Vad är det då dom är fel?
Ffråga två, ska broderieramen slå när den står i ytterläge, det låter något oerhört om maskinen när den syr, den liksom rappar. har en Husqvarna Rose som är 1,5 år. // Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej
så gör min designer när jag inte har trätt undertråden rätt elleröver tråden testa det så får du se om det hjälper kram suss somlånat mammas data
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en Husqvarna Orchidea och den gör konstigheter på undersidan om stygnen är för korta och det blir flera stygn på samma ställe, eller om jag glömt att sänka undermatningen.
Dom gånger som foten slagit i ramen har jag inte riktigt tryckt i broderienheten, då har jag stäng av maskinen, tryck till enheten, slagit på maskinen (med pressarfoten uppe naturligtvis) och startat broderienhete, och då har det fixat till sig. /Också Mia, fast inte samma ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ofta är det övertråden som blivit felträdd eller hoppat av någonstans om det blir rörigt på undersidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej
Så har det blivit för mig då jag broderat på frotte och bara haft Solvy på ovansidan och inget underlägg. Då jag hade Solvy även på undersidan funkade det! Barbro |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:36.