![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Skärmatta
Hej!
Sprang på denna nyss http://www.creativcompany.se/pages/p...ductguid=11780 och blev väldigt sugen på ett par uppsättningar, man kulle ju kunna ändra storlek på skärmattan utefter behovet för stunden. Är det någon som just denna och kan säga något om tjocklek och läkbarhet? /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hmmm...
Har ingen erfarenhet av just denna sort. Det borde ju gå att sätta ihop flera stycken och limma fast på ett större bord. Såg just ett såndant bord i en quilttidning med lådor och annar förvaring under som jag skulle vilja ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Väldigt dyrt blir det i alla fall när en så liten bit som 15x30 kostar 129:-...
Men flexibiliteten blir ju kanon. Bara skarvarna mellan bitarna blir bra... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du har nog rätt..jag tolkade att det var tre bitar för den pengen! Dessutom är det 129:- ex. moms. Det är definitivt inte ett alternativ för mig.
Tack för "uppvaknandet" /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Två tips! Större skärmattor till bra pris, har jag konternueligt sett på tradera. Skarva ihop den med silvertjp på baksidan. Då går de att vika ihop när de skall förvaras. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Som sagt kolla Tradera, minns jag rätt var det under 200:- för den största./Bibbi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej !
Såg just den stora mattan på Tradera för 150:- http://www.tradera.com/auction/Hobby...l/aid_33604240 /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:22.