![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Smuts från broderandet - hur få bort?
Jag har nu broderat en ljusfärgad topp. När jag tog bort den efter att broderandet avslutat ser jag att det är 3-4 st grå/svarta fläckar... Ser inte oljiga ut, men alltjämt svarta/gråa.. Hur kan man få bort dem? Det ser tyvärr tydligt ut på en ljusrosa t-shirt.
![]() Tror att tyget råkat åka under maskineriet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Galltvål finns på Clas Ohlsson.
Bara hur bra som helst /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack, får testa den beryktade galltvålen någon gång!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja testa den.
Hade en gäst under vår studentfest som kom och var alldeles förtvivlad och viskade. Jag har fått brunkräm på min klänning, mitt fram. Vips lite galltvål och kallt vatten. En punktinsats gjord på några minuter. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Dyr pytteliten tvål inköpt, var småskeptisk då den luktade nästan som mkt billigare olivtvål (kanske det funkar precis lika bra, vem vet, har inte just olivtvål hemma....) skrubbade lite och ja det värsta gick bort. Ja då är uppgdraget löst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:34.