![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bokstäver
Hej!
![]() Har laddat hem bokstäver ifrån en brodyrsida ( Embrodidery) och skall öppna dom i Embird men det går inte!!*suck* ![]() Står att det inte går att öppna zip-filer som ligger i zip-filer. Någon som kan hjälpa mig? ![]() SNÄLLA!!! Tack på förhand. Kram Kickie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du måste packa upp zip-filen med Winzip, eller Winrar.
Sedan kan Du se dem i Embird |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad vill Du ha hjälp med
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Du behöver ett program att packa upp filerna med.
Winzip. eller Winrar, de finns att hämta hem på Internet |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Gomorron Kicki
Jag öppnar alltid mina zippade brodyrfiler direkt i Embird. Högerklicka på den zipfil du vill öppna och nästan längst ner i högermenyn väljer du"Packa upp zipfiler till...." där klickar du så kommer en annan ruta upp som du bara OK:ar så vips är broderierna uppzippade och klara. Vill du lägga dom nån annan stans så får du ändra och själv välja i rutan som kom upp var du vill lägga dom. Lycka till! //Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Godmorgon Agneta!!! ![]() Hade jag inte behövt ta ner något program ifrån intetnet då menar du? Skall kopiera din text och spara. Tack för hjälpen vännen. Kram Kickie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:40.