![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ni som jobbar inom vård - löner?
Hej!
Jag tycker att det är dags att ta upp inför min chef, som jag ska ha lönesamtal med henne inom kort. Jag har alltid tyckt att min lön är så pisslön. Det är värre än städarlön! Jag har grundlön 18000 kr, (ingångslön var 14500 kr för 10 år sen), o erfarenhet inom vård i 10 år nu. har jobbat bl.a. psykiatrin, dövpsykiatrin, kan teckenspråk o tecken som stöd (tss, vilket är annorlunda från vanliga teckenspråk), omfattande kunskap inom psykiska utvecklingsstörningar, god kunskap om ekonomi, omhändertagande omvårdnad o omsorg, LSS, LVP, LUP och SOL. Jag är utbildad mentalskötare, underskötare, skötare, vårdare, ekonomi assistent... Min chef gillar mig o vill behålla mig kvar på jobbet. Jag skulle bli glad om ni berättar lite om samtal som ni lyckades med t.ex. lönen höjas reläjt. O kan man få hur mycket ni får vårdlöner. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:09.