![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Undertråden slut - Säger inte till
Min designer se har precis slutat säga till när undertråden tar slut. Kan man fixa det själv på nåt sätt? Väldigt irriterande när den syr utan tråd i ett broderi som tar lång tid. DEssutom så tror man att den sytt vad den ska för den stannar ju och säger byt färg och så har den sytt halva färgen innan utan tråd
Tror ni det kan vara vissa broderier som beter sej så annars. Just sen detta hände har jag bara sytt 2 olika broderier fast flera ggr och det händer varje gång undertråden tar slut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
På min Brother känner den inte av om jag använder färdigspolad undertråd.
Men om jag använder mina vanliga spolar så funkar det. Den behöver inte rengöras då? Att det är smuts på sensorn?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hej jag spolar tråden själv men smuts kanske kan vara en orsak...får städa maskinen lite kanske
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack Linblomman
dammsugning av maskin hjälpte(eller om det var byte av motiv?) Men den krabbar på andra sätt istället såklart ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Men vad skönt att det var ett såpass enkelt fel!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:20.