![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nalle Phus alfabet
Hej jag har Nalle Phus bokstäver A-H men saknar resten vet nån var man får tag i dom?
Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej
Dom är inte lagliga tror jag men jag har sett dom någonstan med vart det är ju det
rysk sida tror jag det va kram suss |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har också Phu-alfabetet från A-H det har jag hämtat från denna adress (kanske där du hittat ditt också) www.needlework.ru/indeng.htm vill man ha resten av alfabetet finns det att köpa för 31USD. Någon annanstans har inte jag hittat det tyvärr. Hälsn / Agneta
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Jag råkar ha å, ä och ö... för de fanns inte, utan jag fick i uppdrag att sätta ring och prickar på a och o. Fast här är det inte Puh själv, utan Nasse och Kanin. Är förresten den där ryska sidan laglig..? /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Re: hej
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Forumvärd
|
troligtvis är det på grund av copyright brott..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Just det. Det är bara Brother som får sälja Disney-mönster. (Och det krävs Brothers D-maskiner för att sy dem.) Allt annat Disney är olagligt.
Just Nalle-Puh-alfabetet (som är jättefint!) är i alla fall Needlework Russia eget arbete, såvitt jag kan se, men många andra av deras mönster är kopior av Brother-mönster. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:35.