![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Instruktionsbok för "Husqvarna Designer II"
Har köpt en begagnad husqvarna designer II, men fick inte med ngn instruktionsbok på just broderibiten, så jag kommer inte igång. Kan ngn hjälpa mig? Kanske ngn har en till salu?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Bra maskin du har skaffat dig! Jag har en likadan. ![]() Nima |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag har mailat dig, men vet ej om det kommit fram. Kan du skriva några rader så jag vet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fick höra igår att Husqvarna designer II skall utgå alltså sluta att säljas. Därför gäller det att köpa reservdelar man kan behöva
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har inte rikigt klart för mig vad du menar med reservdelar. Maskinen är ju i grunden densamma som Designer 1 som verkar finnas kvar så det kommer nog inte vara problem med reservdelar, pressarfötter och andra tillbehör.
Däremot så verkar det vara svårt för dem med Stich-card. Jag köpte min maskin i juni och beställde då Stich-card B1 med knapphål som extra. De har fortfarande inte kommit. ![]() ![]() Så ni som har Designer 2 och vill ha något extra stich-card. Köp det nu! I övrigt är jag jättenöjd med maskinen. Den är stark och syr mycket bra. Så ni som vill ha en bra maskin till bra pris passa på nu. Den broderar också mycket bra. ![]() Nina |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vad menar du med stich-card?? Menar du istället D-card?
Borde inte vara något som helst problem att få tag i tycker jag.... Är dom lite "trötta" i din HQ-butik ![]() Jag kan höra efter i min butik om du vill?? Dom är jättebra där!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
D-card kallas korten med broderier.De kan också användas till Hq Platinum-maskinerna. Stich-card kallas de kort som har extra sömmar till maskinen.De kan bara användas av Designer 2 maskinerna.
Jo de är nog aningen trötta i min Hq-affär. Förmodligen på mig också. ![]() Om du har vägarna förbi din affär får du gärna fråga.Tack snälla du. Det är B1 med knapphål jag efterlyser. Jag ska ta en sväng förbi min affär i veckan och tala allvar med dem. ![]() Nina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:06.