![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Customizing Plus uppdatering
Hej!
Har nu blivit ägare till en Designer SE. Det är ju en stor investering. Döm om min förvåning när jag ska ta upp de medföljande broderierna från CD:n i min Customizing Plus så går det inte att spara filerna som är VP3!!!! Okänt filformat!!! Visserligen kan jag ju föra över dem till symaskinen men jag tycker att det är bra att även kunna arbeta med dem i datorn. Tycker att det måste gå att konvertera om dessa filer i programmet. Försökte hitta mailadress till Husqvarna men har inte hittat någon. Är det någon av er som vet deras mailadress? Hälsningar från Maggan som nu är både glad och sur |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Medans du väntar på besked, använd något av de gratisprogram som det skrivits om m¨nga g¨nger här på Sysidan. Pulse Ambassador eller Wolcom Truesizer kommer jag på så här på rak arm, men har för mig att det finns något ytterligare. (Och har du inte haft EMbird på din dator kan du prova det gratis i 30 dagar.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har Puls Ambassador och den tar inte heller
vp3-filerna. Tycker att Husqvarna komplicerar allt alldeles för mycket. Men det är förmodligen för att de ska tjäna mer pengar på oss. Om det inte var för maskinen som jag blev så förtjust i så skulle man nog byta märke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej igen!
Jag har nu fått hjälp via Broderilistan från Siw. Jag skriver det svar hon gav mig som funkar!!! Öppna 3D Organizer gå in på Edit Preferences och fliken File Types, klicka sedan i Select All Embroidery. När jag gjorde så på filen jag testade som hade filändelsen vp3 så kunde jag där spara om den till mina filer i Customizing och i vip-format. Kanon Hälsningar Från en glad Maggan |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:32.