![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
hur göra en cape lättast
har fått i updrag att sy en sån här cape. hur gör man den enklast tror ni?
alla tips tas tacksamt emot! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Burda har mönster på cape. Säkert fler än dom.
http://www.burdafashion.com/de/Schni...7-1374177.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
testa medeltida mönster
Hej!
Jag tycker att Ateljé Sophias Förlags historiska mönster för mantlar är utmärkta till cape. Det finns olika modeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ett litet tips bara till Pernilla är att kolla sysidans regler. Kanske du inte hunnit läsa dessa ännu då du är ny på sysidan.
Kommersiella budskap är inte tillåtna Det är inte tillåtet med reklam eller värvningar i forum, bilder eller kritikkommentarer (eller på andra platser) utan att först ha fått redaktionens uttryckliga godkännande för detta. Reklam om produkter eller tjänster som konkurrerar med Sysidan är inte heller tillåtet. Vidare är det inte tillåtet med inlägg där den som postat inlägget, eller närstående, kan tänkas ha ekonomisk vinning av budskapet nu eller i framtiden. Upprepade rekommendationer av produkter/tjänst från samma eller grupp olika medlemmar kommer att ses som kommersiella även om ingen tydlig koppling finns. Det är alltid redaktionen som har sista ordet i dessa diskussioner. Skulle du som företagare vilja komma i kontakt med alla medlemmar så kan du annonsera. Hör av dig till redaktionen så kan vi säkert diskutera fram en bra lösning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Simplicitys mönster 4947 är lite likt det mönster du är ute efter tycker jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag ber om ursäkt!
Du har så rätt Monika !
Jag har inte satt mig in i reglerna ordentligt ännu. Jag ber om ursäkt!!!Det ska inte upprepas. [redigerat av admin] |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:13.