![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Pärlor av trä - ej runda
Hej!
Jag har länge letat efter någon som säljer träpärlor i olika färger och former. Runda träpärlor har jag för det kan man få tag i överallt. Tacksam för tips om var man kan köpa olikformade pärlor i rött, gult, grönt och blått. Ingsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
har du kollat Panduro? där kan jag mycket väl tänka mig att det finns.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Här!
Hej!
Beställ en katalog från creative company. Där finns det massor av pärlor och annat skoj. Tyvärr är det lite svårt att begränsa sig så det brukar bli dyrt... http://www.creativcompany.se/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har kollat Panduro på flera ställen både i Stockholm och Malmö, ringt runt flera gånger.
De tycker att min fråga är underlig! Ingsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack
Tack Mifflan för tipset! Har beställt katalog hos
denna guldgruva. Jag ser bara träfärgade pärlor i olika former men jag kan ju måla dem själv, så det här kommer nog att bli bra. Vad skulle man gjort utan denna lista? Ingsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack
Tack Mia, hittade visserligen inga träpärlor där men så mycket annat kul som kan använda för att matcha syalsterna med.
Ingsy |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:51.