![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Gå en kurs kanske?
Hej. Sitter här och undrar om det är bra att gå en kvällskurs i klädsömnad för att komma igågn lixom!?
va tros? Jag är praktiker så jag lär mig bäst genom att få hålla på i praktiken -med assistans i detta fall. Har så svårt att läsa mig till hur jag ska göra när jag syr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det kan jag verkligen rekommendera!
Hade ett längre uppehåll från "syandet" men så anmälde jag mig till klädsömnad på medborgarskolan förra året. Där blir man inspirerad och får massor av hjälp och tips. Hur bra som helst. Nästa vecka skall jag träffa några tjejer här från sysidan för att komma igång med stickning och virkning som jag heller inte pysslat med dom senaste 15-20 åren. Så att träffa likasinnade är verkligen att rekommendera. Man byter erfarenheter och idéer. Och har roligt! Så sök! /Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, jag är också sugen på en klädsömnadskurs. Fast allt jag lärt om sömnad är sådant som jag läst mig till och sen provat, provat och provat igen. Ibland kan jag gå och grunna på en sömnadsbeskrivning i dagar innan det "lossnar" och jag fattar hur jag ska göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag kan varmt rekomdera dig att gå en kurs. Jag längtar tills min ska starta den 15 sep. Man får massor av tips och inspiration och set sociala va lika sinande...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
mmmm
Ju jag ska nog gå. min man jobbar dock varannan vecka kväll, så det blir ju lite svårt att gå en kvällskurs. Undrar om man kan gå två kurser efter varan om man bara går varannan vecka??
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:48.