|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  |  2005-03-29, 11:22 | #1 | 
| Medlem sedan: dec 2003 
				 | 

Nummerordning?
			 Hur gör man för att få sina bilder i "nummerordning" som tex. 1(12). | 
|   |   | 
|  2005-03-29, 13:31 | #2 | 
| Medlem sedan: dec 2004 
				 | Gjorde en snabbtitt i dina album. Du lägger upp ett nytt album för varje bild. Du kan istället lägga in många bilder i varje album. Har du t ex 12 bilder i albumet så blir första bilden 1(12). Se annat inlägg. http://www.sysidan.se/forum/showthre...&threadid=1405 Senast redigerad av ankan den 2005-03-29 klockan 13:39. | 
|   |   | 
|  2005-03-29, 13:56 | #3 | 
				 | Hej! Tack för länkningen  Det var mitt inlägg som jag skrev alldeles nyligen. Ser att just Lena har lagt upp 18 album för 17 bilder... bättre är då att gruppera bilderna i ett fåtal lämpliga album och sedan fortsätta på dessa album och vid BEHOV lägga in ett nytt album (ifall inget annat album passar). /Gunilla  | 
|   |   | 
|  2005-03-31, 09:21 | #4 | 
				 | 

"Nummerordning"
			 Tack, men blev inte mycket klokare på hur man gör.Ska jag ta bort "min sida" och börja från början,så jag får mina bilder i ETT album. Hur gör jag? | 
|   |   | 
|  2005-03-31, 11:12 | #5 | 
				 | Hej! Du behöver inte börja från början  . Du kan skapa ett eller flera lämpliga album (om du vill gruppera bilderna på något sätt) och sedan öppna respektive bild för Redigering och flytta till detta/dessa album. Avpublicera eller ta bort överflödiga album. Hur: Gå via album (ej "Din sida")... Dina album. Öppna ett album och sedan en bild och välj sedan "Redigera". Här går det att välja ett annat album som bilden ska ligga i (radioknappar för album lite längre ner). Däremot verkar det ändå inte som om bilderna i ett album hamnar i den ordning som de lagts in...  Här borde de förstås gå att ändra ordning eller att de åtminstone kommer i den ordning de lagts in. /Gunilla Hultin | 
|   |   | 
|  2005-03-31, 13:06 | #6 | 
| Medlem sedan: nov 2004 
				 | Det går ju att ordna bilderna som man vill om man klickar på "ordning" inne i ett album. | 
|   |   | 
|  2005-03-31, 18:26 | #7 | 
				 | Tack för tipset, Cecilia! Den knappen hade jag inte ens sett.. haha   Hela tiden lär man sig något nytt. Jag får väl ta och stuva om bland mina bilder nu  /Gunilla | 
|   |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:20.

Linjär visning
 Linjär visning