![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nya Embird 2008
Hej på er alla,
Trodde ni att ni skulle få vara ute nu när semestertiden börjar. Ha ha. Embird har släppt en ny version. Denna är mer omfattande och kostar en lite summa. Du få punga ut med hela 90 kr ($15). Det kvittar om du har alla eller inga plug-in. Allt uppgraderas för detta pris. På min sida för fria lektioner kan du ladda ner videor som visar nyheterna. Jag har inte visat allt som är nytt eller ändrat men i alla fall det som är mest användbart. http://www.ateljekreativ.se/page.asp...umLanguageID=2 När du ändå är inne på sidan kan du ju ta och leta reda på var den extra fria brodyren finns. Det är en brodyr som jag normalt säljer så du hittar den bland kategorierna. Ha en härlig sommar. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Uppgradera från Embird 2003 och 2004 kostar $45, det blir ca 270 kr, även det väldigt billigt.
Ännu äldre version av Embird som Embird Plus v7 eller v8 kostar $60, ca 360 kr. Den äldsta, Embird v6 kostar $75, ca 450 kr. Du hittar vilken version du har i Help/About. Det kvittar hur gammal din Embird är så betalar du endast en summa för uppgraderingen oberoende av vilka plug-in du har, allt uppgraderas. Jag rekomenderar den länk som är längst ner. Den inne håller hela paketet med alla plug-in. Du installerar då bara en sak och få in allt. Du måste ha bredband för att kunna ladda ner denna. Annars är Embird Base och Embird Studio i två filer längst upp till vänster på sidan Download. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack Monica!
Jag hittade för det söta broderiet....... det ska jag brodera så snart maskinen är ledig ![]() Eva/quiltare |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu har jag hämtat uppgraderingen och installerat.
Jag ska hämta hem Dina videor också, så jag kan lära mig det nya. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag har fortfarande inte fått mitt password,betalade i måndagskväll......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag fick mitt nya, någon minut efter att betalningen var klar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
har kvitto på att det är betalt och har fått mitt bonusset med brodderier,har mailat dom i em så det är bara att hålla tummarna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Efter några mail löste det sig,jag fick mitt password igår
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag har tittat på videorna, och även skrivit ut lite om nyheterna från Emird.
Nu provar jag automatiskt-stygnsättningen. Det går framåt. Det är en aning knepigt, när man inte kan engelska!! ![]() Skoj har jag iallafall. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:13.