![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Äntligen, ska det ske
För 1 år sedan kollades alla våtutrymmen här i mitt bostadsområde! Mitt badrum var blött så det "skvatt om det"!!!
Nu på måndag ska det börja saneras, de börjar med mitt badrum, som tydligen är blötast i hela området!!!!! Fukten har även gått in i mitt sovrum. Jag kommer att få stå för en "nätt liten summa" av 12 000 kronor, men det kommer att bli mera, jag vill byta kranar och att de ev flyttar golvbrunnen, för en ev framtida dusch. Den här natten har "gått åt" till att fundera på, var ska jag göra av allt, möblerna i sovrummet, finansering, ja allt som hör till en sådan här stor grej. Badkaret och handfatet åker ut på min lilla altan! Den här helgen blir det till att plocka ut allt löst i badrummet. Få se om jag lägger ut några bilder under arbetets gång! Det kommer att bli några stökiga veckor nu framöver ett tag! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:33.