![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Fri brodyr i flera olika storlekar
Hej,
Nu har jag fixat ett flertal olika storlekar på en fri brodyr, en drake. Jag började med en som passar till Pfaff Gran Dream Hoop (35x36 cm). Så kom önskning om att få den i annan storlek. Nu finns den även för Pfaff Grand Hoop. Dessa två filer hittar du under kategorin "Brodyrer per ram". Gå till respektive ram. Ytterligare filer finns på sidan med fria brodyrer. Det finns två storlekar som du får rama om och en som går in i 10 x 10 ramen. De större går att brodera utan vattenlösligt men den minsta bör du ha solvy på. Eftersom brodyren är skapad för den största ramen så är inte den minsta den allra bästa men i alla fall godkänd. För er som är intresserade av Embirds Sfumato verktyg, det som man använder till fotografier, finns nu en lektion som jag säljer. Den är grundläggande så jag går igenom alla delar i Properties så du skall kunna leka vidare sedan. Videorna är stora så den finns bara på CD. Den finns under kategorin "Lektioner på CD" och heter "ak-lekt-0037 CD". Jag minns inte om jag har sagt att jag har både en domherre och en rödhake som fria brodyrer. Jag försöker så fort jag får tid över att träna på verklighetstrogna brodyrer. Det är inte helt enkelt och kommer ta tid så passa på att ladda ner mina prover under tiden. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack Monica!
Tack för dina fina broderier! Jag är inte alls så duktig på stygnsättning som du och flera andra här på Sysidan, men jag blir så inspirerad av er alla, och lägger gärna ut något litet eget broderi då och då som alla kan få ta del av.
Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu har det råkat bli så att fel fil laddas ner när du valt ak0119. Du har då fått ak0117 istället. Nu är det rättat.
Man skall inte hålla på med flera filer samtidigt när man jobbar med webben. Säg till om du hittar andra fel så jag kan rätta dem. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:59.