![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hjälp att testa
Skulle någon vilja hjälpa mig att få testat min gästbok på hemsidan? Ser att det varit en del inne där, men vet inte om någon försökt skriva. Saken är den att enda meddelandet som är där är min mans test, och jag har fått påminnelse från olzzons som har gästboken att jag måste aktivera den. Den ska vara aktiverad enligt min man och det behöver inte vara fel för att ingen skrivit,för det är så nytt ännu, men jag vill gärna veta att det funkar. Finns det någon som känner för att testa så skulle jag bli jätteglad för då ser jag att det funkar.
designchery |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag hade inga problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så jättemycket för hjälpen. Det var skönt att veta att det fungerar i alla fall. Det är alltid nervöst innan man vet att allt är som det ska vara och ingenting hakar upp sig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Inga problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:58.