![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej! Var i helgen på Ikea.
Där köpte jag oblekta 2.5 m långa underlakan för 9:-/st De är dock ganska tunna och kommer att krympa 6%. Nu vet jag ju om det och kommer att tvätta dem innan jag syr något av dem. Otroligt användbart och billigt tycker jag./Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om inte annat är de ju bra att sy upp testplagg i.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Wow, det låter jätte bra, ska nog snart fara till ikea och köpa det. Fanns de i olika färger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Oblekt tunn bomull.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Gäller detta erbjudande på alla ikea butiker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det fanns bara oblekta när jag handlade på Ikea i Stockholm. Vet inte om de finns på andra ställen./ Bibbi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det gäller enbart just dessa oblekta lakan. Antar att det gäller alla bytiker. Det har med deras sömn-kampanj att göra. Jag såg dem i lördags I Göteborg, och kollade inte om det gäller denna vecka också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Här i Linköping har de oblekta lakanen funnits ganska länge, i alla fall påslakanen och örngotten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Sömnkampanjen har ju hållit på ett tag, så det är möjligt att den är över nu. Priset 9kr/st är alltså inte ett ordinarie pris, utan ett kampanjpris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Sömnkampanjen är inte över än, däremot kanske inte priset för lakanen är desamma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Tyg på IKEA
Denna helgen har IKEA tyg för 5kr/m. Tyg vars ordinare pris är 25kr/m. Jag ville tipsa alla om detta! Själv köpte jag tre meter som jag ska använda till att sy shoppingkassar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
5 kr
Åkte genast till Ikea, köpte två meter av vardera tre färger och fyra meter oblekt.
Har länge varit på jakt efter ganska tjock, helt glasklar plast. Tänkte köpa ett duschdraperi på Ikea för ändamålet men kom på Jysk. Dom hade varan jag önskade bland vax/plastdukar för 49 kr metern. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:14.