![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Embird och Huskvarnas broderiprogram
Är det någon skillnad på Embirds programmoduler och Huskvarnas? Vad jag förstår så är det ungefär samma sak men olika företag. Stämmer det?
Isåfall, vilket är bäst, mest prisvärt och lättast att arbeta med? Jag är mest intresserad av att brodera foton. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Embird anses som prisvärt. Använder det inte själv, så jag vet inte hur lätt/svårarbetat det är. Vad jag vet är många nöjda med det.
Husqvarnas senaste version (4D) är enkelt att använda. Men allt beror ju på hur mycket vana man har från denna typ av program. Om du inte redan gjort det, så sök här i forumet. Det finns någonstans en tråd som handlar just om stygnsättning av foton, programvaror mm. /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej
Här kommer en till som är intresserad. Har en D1 med D3 program trodde det skulle bli jätteenkelt att stygnsätta fotografier men vad jag vet idag så bedrog jag mig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:09.