![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Brodericafé
Nästa vecka,tisdag och onsdag är det dags för brodericafé i Göteborg och Borås.
Tisdag är vi Husqvarna-butiken på Övre Husargatan 16-21.Onsdag i Husqvarna-butiken i Borås Allégatan 14.Mellan 14.00-18.00 i bägge butikerna. Jag kommer att visa stygnsättning i 4D och sen skall vi visa lite nyheter och sömnadstips. Är alltid kul att träffa likasinnande och utbyta iddéer. Vore jättekul om det finns några här på sysidan som ville komma./Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad Kul!
Jag kommer
/hälsningar Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Oj så roligt de hade varit, tyvärr har man för långt att åka, lite vasst att åka 35 mil eller. Hoppas att ni får trevligt alla ni som skall dit. Kram Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det låter ju roligt Katarina, men som sagt det blir lite långt även för mig. Vi skall ha en kurs i Örebro på Husqvarna den 13 april då det kommer upp en tjej från Husqvarna och skall visa oss hur man stygnsätter m m, det hoppas jag mycket på.
Gun |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:26.