![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Gardiner till kille?
Halloj
vart kan jag hitta ideer till gardin upphägning till killar i ca 17 års åldern?? Jag har fått uppdrag att göra min syster sons gardiner men jag vill göra dom lite coola. tyvärr är det inget roligt tyg. ÅÅ kan inte stava till fägren ljus ljus brun! ler men kinatecken på. I killens rum så är det blått som gäller. syrran sa att hon ville ha en kappa och EN längd!!! men jag tar gärna emot ideer. kram pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Min erfarenhet är att
17-åringar själv vet vad dom vill ha. Strunta i vad syrran tycker. Fråga honom ![]() /Bibbi ps menade du kanske beige |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
precis beige så var det det stavades ler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kanske kan du använda stora öljetter på kappan istället för vanlig kanal att trä i gardinstången?
Förmodligen har han sängen vid fönstret så det är därför hon vill ha en längd - så den inte hänger ner över sängen. Om han har persienner, och tyget räcker, så kan du kanske kan göra panelgardiner istället. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:25.