![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jultävlingen
Det pågår ju en tävling här på sidan och oj vad mycket fina bidrag det fanns. Någon som har hittat SIN favorit??
Personligen så hade jag haft jättesvårt att välja om jag skulle sitta med i Juryn. Men, lite extra kände jag för nr13, julkortsvantarna och så den quilten med pepparkakorna och pepparkaksreceptet på. //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Visst finns det massor av fina grejor, med mycket jobb bakom. Mina favoriter är duvtavlan och den blå paradhandduken. Det avgörs idag vem som vinner,så jag tror inte det påverkar något att vi avslöjar favoriter nu. Annars kanske det hade tolkats som påverkan. Jag har själv bidragit, så jag väntar med spänning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Min favorit i jultävlingen är den blå paradhandduken och jullöparen med hjärtan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tycker också att duvtavlan är jättefin. Det till hunder är jättesött. Mitt bidrag till tävlingen blev väl inte helt bra men man måste ju prova eller hur?
Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:04.