![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ny kortläsare
Måste man ha ny dongel när jag köper en nyare begagnad kortläsare? eller kan man annvända den som tillhör mitt program? Visst är det vell så att man köper program så följer det med en dongel till programmet.
Senast redigerad av Ferne den 2007-12-30 klockan 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
De flesta broderiprogram ska ha dongel, det har du rätt i. Däremot kräver inte nödvändigtvis kortläsaren det.
Vilket program och vilken kortläsare är det du undrar över? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det är en husqvarna kortläsare men mitt program som jag har är det gamla w-98 med dongel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har ingen dongel till min HQ kortläsare, bara till själva broderiprogrammet.
Det viktigaste är väl att din nya kortläsare och ditt befintliga program "finner varandra" dvs. att du konfigurerar det hela rätt. Sen ska det inte vara några problem.... LYCKA TILL!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack!
Återkommer med resultat när jag har hämtat kortläsaren. Gott Nytt År på er alla i forumet! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:16.