![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Mönster till dockkläder sökes
Mitt barnbarn fick en babydocka i julklapp och genast kom det beställning på kläder. Dockan heter Annabell och jag hittade jättefina mönster på den här sidan
http://www.wollyonline.com/sweden.asp men tyvärr så är den stängd p.g.a. av sjukdom. Är det någon annan som har något tips var jag kan hitta liknande mönster till babydocka 46 cm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
God fortsättning!
Bara för sakens skull...det går att använda små babykläder också om du har ngt prematurmönster t.ex. Annars vet du ju var du får tag i mig så kan jag nog kanske skrapa fram ngt...hihi Kramis Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag rekommenderar dig att börja på biblioteket! Dockkläder är ju ganska tidlösa i snittet så det gör ju ingenting om mönstren har något år på nacken. Mönstren är ju så pass små att det är lätt att rita av och spara för kommande behov.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Är ganska ny besökare på sidan och vet inte riktigt vad jag får och inte får skriva. Har själv sytt dockkläder till mina barn i ungefär samma storlek som Annabel. Kan kanske hjälpa dig. Du har fått mail...
Vänligen Christin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:18.