![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Jag ramlade för en tid sedan över en sida med jättefina barbiekläder för maskinbrodyr. Jag glömde ju givetvis att bokmärka den sidan, och nu när jag fått lust att köpa och brodera till barbie, så är jag naturligtvis inte människa till att hitta en enda sida med barbiekläder för maskinbrodyr. Finns det någon som kan tipsa om någon sådan sida. Jag är så sugen på att testa att brodera det, samtidigt som det hade sjunkit i min scrap-låda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Helt ändrat inlägg!
Hittade det jag menade på Criswell. Men huvvaligen! $45! http://www.criswell-emb.com/frontpag...lections3.html Senast redigerad av Sotis den 2008-01-12 klockan 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack sotis Det ser ut att vara den sidan jag var inne på.Den första alltså. ska leta efter dom andra sidorna du tipsar om också. Jag tar gärna emot fler tips om någon vet fler sidor, för det blir ännu mer variation då.Har för mig att jag sett en barbie klänning som var ljusblå o klockad med brodyrer men den är som uppslukad just nu.
Senast redigerad av chery den 2008-01-12 klockan 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Wow! De Barbiekläderna var fina! De blev ju nästan jag sugen på! Men inte billiga...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack Siv, Det var där jag såg den blå broderade klänningen. Hutlösa priser och förmodligen inte paypal heller, så nu får jag få tummarna loss o fixa ett konto för internetköp, och sälja grejor utav bara katten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:47.