![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
balklänningar
Hej, jag gick en gång i tiden en kurs i mönsterkonstruktion ia ABF. Av den kursen fick jag förrutom ett mönster för veckad kjol (ha!) blodad tand! Men det är många år sedan och ännu har jag inte tagit upp min hobby igen förrän nu. Funderar på att lära mig sy balklänningar! Hur ambitiöst låter inte detta - men vad jag undrar är väl främst vad det kan finnas för kunskaper här inne om vilka utbildningar som är riktigt bra! Och som inte är allt för dyra...Vad finns att tillgå på Internet t ex?
Jag har många ideer och planer - detta är en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
lite olika kurser har jag sett på ex. tillskärarakademin (www.tillskararakademin.com eller googla för fler städer) och folkuniversitetet (www.folkuniversitetet.se). kan inte minnas att jag sett nån specifik för just balklänningar men det finns säkert andra som kan vara bra att ha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:40.