![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bajs humor???
japp lite kan man väl ändå få ha, eller
kollade in Sew weirds sida härom dagn o då hade de in the hoop projkt som man fyllde med godis ( olika för olika begivenheter) så kom godisarna förnurligt nog ut bakvägen ( hmmm jag skriver för många E, för den knappen verkar falla bort i dag jag får hamra på e) det var ju inte så svårt att fixa ett knapphål i ändan på andra söta, kuliga figurer, stackars släkten, nu kommer de lida av min dasshumor ign.. Vinkar fnissande Troll som lagt ut en Popande pepparkaka i albumet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
en liten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hallå Annie.
Jag tycker att du ska ha dom dära med dig då du använder det där förklädet... Garvar läppen av mig vid blotta tanken. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Bara så häftiga ojojo härligt att ge bort, var hittar du allt.Kram Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Åhhh herre guuuu!
iiiiiiiii så jag har skrattat!!!!!!
Först de försvunna ená som du bankar på, och sedan de helt sjukt roliga godispruttarna. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jag kissar snart ner mig!!!!!!!! U Tube (hur det nu stavas) - släng dig i väggen, Sysidan rockar fett! Skrattkramps kram Katarina ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Heja Trollet!
Vad roligt att det finns en till som jag. Har inte tidigare yppat här ett ord att jag har också dasshumor på mina broderier!Hah hah. Jag tipsade en gång om en ruffig affär som säljer kinatyger här i Göteborg(luktar även om formalin där)för 69 kronor metern för närvarande. Jag fick så negativ kritik så sen dess har jag legat lågt med mina bravader,och tips! man lär sig!!! (Folk tänker kanske att dom inte går att tvätta,eller ...vad det nu var,vet inte jag,men jag tvättar dom alltid innan jag syr!Lukten forsvinner ju direkt!!!) Tack vare dig vågar jag iallafall yppa om att jag också har dasshumor och min gubbe har det med!!!Vilket roligt tips det där,ska genast sätta igång och och göra liknande! tack Trollet!! TESS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
nä fy
sikkna otacksamma rackare skit i dem du, hade jag bott i götet hade jag blivit jätteglad för tipset, o jag har lärt mej att man ska tydligen tvätta en del tyg innan användning
Jag uppskattar dej, så stråla som en sol, ge mej lite bajshumor den ela go kram Troll |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:46.