![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
grossist som säljer kepsar
hej är det någon som har adress till en grossist där man kan köpa kepsar som man kan brodera på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här finns, sök på keps. Vet dock inte om det är grossist, kostar 129:- för 12 st.
http://www.cchobby.se/shop/search.asp |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
såg detta nys på tradera
http://www.tradera.com/Keps_tyg_ny_1...ktion-45124145 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag köper utav daiber. Dem har ett stort utbud och är bra att ha att göra med.
Adressen dit är www.daiber.se Hoppas du finner vad du söker efter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det finns många som säljer, men det är ju mest grossister som jag har kontakt med. Då jag har företag. Det finns Deval, Daiber, trend-eagle mer mera.
Och om du ska köpa privat så brukar ju affärerna ta ut mycket påslag. Priserna brukar variera mellan 5-55 kr på kepsarna hos leverantörerna ovan. De bästa kepsarna är Flexfit men de kostar runt 50 + moms. De kepsarna har jag sett på nätet för 200-300 när de är broderade. Om du inte lyckas hitta några så kan du ju pm:a mig så kan vi se om jag kan hjälpa dig. /Rippy |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Då får man alltså leta upp en återförsäljare för dom...suck... när man äntligen hittade dom kepsar kompisen vill ha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jaha såg nu när jag stängde denna dissk att de va grossist ni va ute efter hi hi var nog trött inatt.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:14.