![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Pakol
Hej!
I Paris provade jag en pakol(afganistansk och norra Pakistans huvudbonader).Det påminner om barret. Jag har kollat på nätet på pakol och läst massor.Är det någon som har ett mönster på en pakol? Vad jag förstår så är den 60 cm lång cylinder som är 10-12 inches i diameter. Hoppas någon syvän känner till detta och kan svara. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här finns en beskrivning på hur du kan göra http://www.onesixthwarriors.com/foru...?postid=220768
Vet inte hur bra den är, ögnade bara igenom lite snabbt. Oj som sagt jag kollade nog lite för snabbt, den var ju till en docka ![]() ![]() Senast redigerad av Alvan den 2007-07-26 klockan 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack
Hej!
Tusen tack för ditt snabba svar. Jag hade sett den sidan men inte scrollat ned. Jag ska prova att göra en i fleece och sedan i ull. Den jag provade i Paris var sydd med en kant upptill Men nu har jag ju måtten. En del var vita broderade blommor på toppen. Den kostade 35 euro i Paris. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:23.